آموزش خط چشم گربه ای نازک دخترانه

آموزش خط چشم گربه ای نازک دخترانه

خط چشم گربه ای به دلایل زیباتر و کشیده تر نشان دادن چشم ها طرفداران زیادی داره . اما خیلی باید دقت شود چون این خط چشم با کوچکترین حرکت دست تمام آرایش صورت به هم می ریزد. اینجا تو مجله مادمازل ما قصد داریم تمام فن این خط چشم رو به شما آموزش میدیم

اصول مهم در کشیدن خط چشم گربه ای :

  • قبل از هر چیز، پوست چشم را با یک پایه آرایش مات کنید تا آرایش بهتر و دوام بیشتری داشته باشد.
  • از خط چشم یا ژل استفاده کنید.خط چشم برای خطوط نازک‌تر و ژل خطوط ضخیم‌ و برجسته‌تری را ایجاد می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که نوک قلم یا براش که برای کشیدن خط چشم استفاده می‌کنید، تیز و دقیق باشد.
  • خط چشم گربه‌ای باید از نقطه ای نزدیک به داخل چشم شروع و به سمت بیرون کشیذه شود.
  • اولین بار ممکنه کشیدن خط چشم گربه‌ای چالش‌برانگیز باشه. اما با تمرین دستتون راه میفته.
  • بر اساس نوع چشم خوتون باید نوع خط چشمتون رو انتخاب کنید.

انواع خط چشم رو باهم دیگه مورد بررسی قرار میدیم و شما میتونی انتخاب کنی بر اساس فرم صورت و سلیقه و راحتی هرکدام از چه روشی استفاده کنی .و خط چشم گربه ای به چه چشمی میاد رو کامل توضیح میدیم 


خط چشم معمولی
اول از همه به سراغ خط چشم می رویم زیرا خط چشم قدیمی ترین نوع خط چشم است. مادران شما احتمالا خط چشم بل را به خاطر دارند. این محصول در هر کیسه آرایشی یافت می شد زیرا کشیدن خط چشم با خط چشم Belle بسیار آسان بود. اگر در دنیای آرایش مبتدی هستید، توصیه می کنیم ابتدا از خط چشم استفاده کنید. در واقع کنترل مداد، آموزش خط چشم گربه ای بلند و پاک کردن خط چشم بسیار آسان تر خواهد بود. بنابراین سعی کنید مداد چشمی صاف و ضدآب انتخاب کنید که بتوانید به راحتی انواع مدل خط چشم را با آن بکشید.

نکاتی برای استفاده از خط چشم گربه ای
استفاده از خط چشم بسیار آسان است. به یاد داشته باشید که نوک خط چشم باید صاف باشد. اگر مداد چشم سفت باشد، پشت پلک را چروک می کند. بنابراین نوک مداد چشم را با فشار دست نرم کنید تا صاف تر شود. برخی از خط چشم ها یک اسفنج کوچک و نازک در انتهای بدن دارند. این اسفنج ها برای پهن کردن و فرم دادن به مداد چشم مناسب هستند. به خاطر داشته باشید که نوک خط چشم را تیز نگه دارید تا خطوط نازکی پشت پلک کشیده شود. خطوط پررنگ و ضخیم با مداد چشم زیبایی آرایش را از بین می برد.

خط چشم ژلی
خط چشم ژله ای بافتی مات دارد. معمولا این نوع خط چشم در یک ظرف یا کاسه کوچک است و باید با یک برس نازک یا صاف خط چشم خود را بکشید. معروف ترین برند این محصول آرایشی در بازار ایران خط چشم ژله ای میبلین است. به یاد داشته باشید که محصول تقلبی این برند در بازار به فروش می رسد; اما فروشگاه های معتبری مانند Moten Row کیفیت و اصالت این محصولات را تضمین می کنند. کشیدن خط چشم ضخیم و گربه مانند با خط چشم ژله ای آسان است و می تواند انتخاب خوبی برای مبتدیان باشد.

خط چشم ژله ای
خط چشم ژله ای

نکاتی در مورد استفاده از خط چشم ژله ای
استفاده از خط چشم ژلی بسیار آسان است. باید بدانید که خط چشم ژله ای دیرتر خشک می شود. این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما افراد مبتدی می توانند از این فرصت برای پاک کردن خط چشم به طور منظم با حتی استفاده کنند. معمولا خط چشم ژله ای زیر چشم نمی افتد بنابراین اگر صورت شما زیاد عرق می کند می توانید از این خط چشم استفاده کنید. می توانید با این محصول آرایشی یک خط چشم نازک یا ضخیم بکشید که بستگی به خلاقیت شما و اندازه برس شما دارد.

خط چشم مایع
یکی از محبوب ترین انواع خط چشم، خط چشم مایع است. اگر می خواهید خط چشم بلند و نازکی بکشید، این محصول آرایشی انتخاب مناسب تری خواهد بود. خط چشم مجیک، خط چشم شیشه ای و … در گروه خط چشم مایع قرار می گیرند. خط چشم مایع به سرعت خشک می شود و توصیه می کنیم بعد از تمرین و آموزش کشیدن خط چشم برای زیباتر شدن آرایش خود از خط چشم مایع استفاده کنید.

نکاتی برای استفاده از خط چشم مایع
مقدار رنگدانه در خط چشم مایع بیشتر است. پس سعی کنید مدل خط چشم را به درستی بکشید زیرا کشیدن خط چشم مایع کمی دشوارتر خواهد بود. اگر قصد خرید خط چشم مایع را دارید، حتما به برس آن توجه کنید. برخی از برس ها ضخیم و گرد هستند و فقط برای کشیدن خط چشم ضخیم مناسب خواهند بود. برخی از آنها نوک تیز دارند و می توانید با آن خط چشم نازک و ضخیم بکشید.

 

خط چشم گربه ای شبیه چه چشم هایی است؟
تقریباً همه خانم ها به خط چشم گربه ای و بلند علاقه دارند، زیرا این مدل خط چشم باعث زیباتر شدن آرایش چشم و صورت می شود. اما ممکن است از شما سوال شود که خط چشم گربه ای چه نوع چشمی است؟ بهتر است بدانید خط چشم گربه ای و بلند برای هر فرم چشمی مناسب است اما باید با توجه به فرم چشم خود به چند نکته توجه کنید که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

خط چشم گربه ای
خط چشم گربه ای

 

خط چشم گربه برای پلک های بلند یا عمیق
اگر پشت پلک شما بلند یا عمیق است، یا استخوان ابرو برجسته ای دارید، آرایش چشم شما ممکن است پنهان یا نادیده گرفته شود. بنابراین اگر به خط چشم گربه ای علاقه مند هستید، توصیه می کنیم خط چشم را ضخیم بکشید. ضخامت خط چشم به بهتر دیده شدن آرایش چشم کمک می کند. همچنین می توانید یک خط چشم نازک در گوشه داخلی چشم و ضخیم در دم خط چشم بکشید.

خط چشم گربه برای پلک
افتادگی پلک شبیه پلک عمیق است با این تفاوت که ابرو نزدیک چشم است و به نظر می رسد پوست ابرو روی پلک افتاده است. برای افتادگی پلک ابتدا از دم شروع کنید. به یاد داشته باشید هنگام کشیدن خط چشم چشمان خود را باز نگه دارید. خط چشم باید خیلی نزدیک به خط مژه ها باشد و کمی پرپشت باشد اما نه آنقدر ضخیم که کل پلک را سیاه کنید. همچنین افرادی که پلک های افتاده دارند، مژه های بلند آرایش چشم را زیباتر می کند.

 

خط چشم گربه ای برای چشم های رو به پایین
اگر فرم چشم شما رو به پایین است، باید خط چشم گربه ای را به گونه ای بکشید که چشمان شما بلند شوند. بنابراین، در همان ابتدا کانسیلر را به صورت مورب و رو به بالا گوشه چشم بکشید و با اسفنج محو کنید. پس از آن یک خط مورب و کشیده بکشید تا فرم چشمتان رو به بالا برود.

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای


یکی از خط چشم هایی که هرگز قدیمی و تکراری نمی شود، خط چشم گربه ای است. در این قسمت می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه با چند ترفند مختلف خط چشم گربه ای را بکشید. اگر این مراحل را به ترتیب انجام دهید به سرعت در آرایش و کشیدن انواع مدل خط چشم حرفه ای خواهید شد.

اصول کشیدن خط چشم گربه ای بلند

خط چشم
خط چشم


اگر می خواهید ۷ آموزش خط چشم گربه ای برای مبتدیان + تصاویر را یاد بگیرید، ابتدا باید اصول اولیه کشیدن خط چشم گربه ای بلند و کلاسیک را یاد بگیرید. در مرحله اول پلک شما باید عاری از چربی باشد. هرچه پلک‌های شما چرب‌تر باشد، خط چشم دوام بیشتری خواهد داشت. بعد از اینکه پلک خود را تمیز کردید، مقداری پرایمر پشت پلک بزنید. پرایمر به افزایش ماندگاری آرایش چشم و صورت کمک می کند.

در مرحله بعد مقداری کرم پودر و سپس مقداری کانسیلر روی پلک بزنید. بعد، نوبت به سایه چشم می رسد. سپس از آن مرحله خط چشم شروع می شود. اگر می‌خواهید چشم‌های کشیده داشته باشید، مقداری سایه چشم قهوه‌ای را به قسمت بیرونی چشم بزنید و آن را تار کنید.

حالا وقت آن است که غیررسمی ترین و ساده ترین خط چشم گربه ای را بکشیم. توصیه می کنیم هرگز گوشه چشم خود را با دست لمس نکنید و چشم خود را در حالت عادی تری نگه دارید. ابتدا یک خط نازک از وسط پلک به سمت بیرون چشم بکشید. توجه داشته باشید که خط چشم به محل رشد مژه ها بسیار نزدیک است.

در نهایت یک خط مورب در گوشه پلک خود برای دم خط چشم بکشید. این خط مورب می تواند یک خط معمولی یا عدد ۸ باشد.اگر دم خط چشم شبیه شماره ۸ است، داخل آن را به آرامی پر کنید. در مرحله آخر برای تکمیل آرایش چشم خود ریمل بزنید. اگر ریمل در پشت پلک شما افتاد، نگران نباشید. ابتدا اجازه دهید ریمل خشک شود، سپس آن را با یک برس ریمل تمیز یا گوش پاک کن پاک کنید.

 

آموزش خط چشم گربه ای با چسب

خط چشم مویی
خط چشم مویی

یکی از ترفندهایی که می توانید برای کشیدن خط چشم گربه ای استفاده کنید، استفاده از نوار یا چسب کاغذی است. آموزش خط چشم گربه ای با چسب بسیار ساده است; پس اگر مبتدی هستید و می خواهید یک خط چشم زیبا و تمیز بکشید، می توانید از این ترفند بهره مند شوید.

  1.  

در مرحله اول ابتدا زیرسازی آرایش را انجام دهید. برای زیرسازی، ابتدا مقداری پرایمر و مرطوب کننده را به پوست و پلک خود بزنید. سپس با کرم پودر و کانسیلر پوست و پشت پلک را آرایش کنید. در این مرحله چشمان شما برای آموزش خط چشم گربه ای با چسب آماده است.

یک تکه نوار بلند یا نوار کاغذی را برش دهید. این چسب را در امتداد چشم خود بچسبانید، آن را زیر بینی خود بیاورید و در امتداد چشم دیگر خود وصل کنید. این روش به دم خط چشم گربه ای کمک می کند تا به درستی با چشمان شما هماهنگ شود. در مرحله بعد چسب کوتاه تری را جدا کرده و به صورت مورب به شکل شکل ۸ نزدیک چسب اول روی پلک خود بچسبانید.

سپس با کمک یک خط چشم صاف و ترجیحا مایع، فضای بین دو چسب را که به شکل مثلث است پر کنید. می توانید از خط چشم زنگی استفاده کنید. زیرا این برند خط چشم برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب خواهد بود و بسیار روان است. بعد از اینکه با کمک خط چشم بل یا هر مارک دیگری مثلث را پر کردید، چند ثانیه صبر کنید تا خط چشم خشک شود.

در نهایت نوار چسب را به آرامی از روی پلک بردارید. اگر خط چشم کمی کج است، ابتدا یک سواب پنبه ای را داخل تونر یا محلول پاک کننده آرایش قرار دهید. سپس با کمک گوش پاک کن خط چشم را صاف و مرتب کنید. این روش یک ترفند بسیار ساده برای مبتدیان خواهد بود.

خط چشم گربه ای با قاشق
در همان ابتدا بهتر است بدانید که کشیدن خط چشم گربه ای با قاشق آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست و نیاز به دقت دارد. اما نتیجه بسیار تمیز و جذاب خواهد بود. برای شروع کشیدن چشم گربه ای با قاشق ابتدا فونداسیون های لازم را انجام دهید. همانطور که می دانید ترتیب آرایش چشم به این صورت است: کرم مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر، کانسیلر و سایه چشم.

 

  1.  

حالا نوبت کشیدن خط چشم است. ابتدا دسته یا انتهای قاشق را به صورت مورب در گوشه چشم خود قرار دهید. این روش کمک می کند تا دم یا امتداد خط چشم را به راحتی بکشید. استفاده از یک خط چشم صاف مانند خط چشم بل کمک زیادی به کشیدن این مدل خط چشم گربه ای می کند.

پس از کشیدن دم یا امتداد خط چشم، قاشق را روی پلک قرار دهید. به طوری که قسمت مقعر قاشق رو به پلک باشد. بعد زیر قاشق را خط بکشید. این خط در بالای خط اول قرار می گیرد و دارای قوس کمی است. وقتی قاشق را بردارید، یک مثلث خالی روی پلک شما ظاهر می شود.

ابتدا داخل مثلث را به آرامی پر کنید تا انتهای خط چشم گربه ای کامل شود. سپس یک خط از دم تا وسط چشم بکشید. سعی کنید خط چشم را با نزدیک شدن به مرکز چشم نازکتر کنید. اگر می خواهید خط چشم خود را کامل کنید، این خط را تا گوشه چشم ادامه دهید. در نهایت خط چشم شما عالی و جذاب خواهد شد.

کشیدن خط چشم گربه ای با کارت

خط چشم با کارت
خط چشم با کارت

یکی از روش های کشیدن خط چشم گربه ای با کارت است. یک کارت مانند عابر بانک بردارید و آن را در گوشه چشم خود قرار دهید. سپس یک خط چشم گربه ای در کنار کارت بکشید. این روش کمک می کند تا اکستنشن خط چشم گربه ای بلند و کاملاً هماهنگ شود. در نهایت ریمل بزنید و آرایش چشمتان را کامل کنید.

اما می توانید یک ترفند دیگر خط چشم را با کارت انجام دهید. ابتدا کارت را بردارید و به صورت مورب در کنار چشمان خود قرار دهید. در کنار کارت، خطی از کانسیلر بکشید. این خط کانسیلر نزدیک به چشم و مورب خواهد بود. در مرحله بعد خط چشم را روی پلک و به موازات خط کانسیلر بکشید. به راحتی می توانید خط چشم گربه ای را بکشید. در نهایت خط کانسیلر را محو کنید تا چشمانتان بلند و کشیده شوند.

کشیدن خط چشم گربه ای با شابلون
ساده ترین راه کشیدن خط چشم با شابلون است. شما می توانید این قالب ها را به راحتی از فروشگاه ها یا بازارهای آنلاین تهیه کنید. اگر این شابلون خط چشم را دارید، ابتدا زیرسازی چشم را انجام دهید. پس از آن شابلون را روی پلک قرار دهید تا تکان نخورد. اگر می خواهید مطمئن شوید که شابلون در جای خود باقی می ماند، حتما دور شابلون را با چسب بچسبانید.

در مرحله بعد، داخل شابلون را با یک خط چشم روان پر کنید، مانند خط چشم بل. بهتر است بدانید که مداد چشم برای کشیدن این مدل خط چشم گربه ای مناسب نخواهد بود زیرا بافت مداد چشم کمی خشک شده و پرکردن شابلون نسبتا سخت خواهد بود. پس از آن می توانید به راحتی خط چشم را با کمک پاک کن صاف کنید.

 

سوالات متداول در مورد کشیدن خط چشم گربه ای

پاسخ به برخی از سوالات روند آرایش را آسان تر می کند. بنابراین اگر در مورد کشیدن این مدل خط چشم سوالی دارید، توصیه می کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

چگونه بدون دست دادن خط چشم بکشیم؟
اگر هنگام کشیدن خط چشم گربه ای دستانتان می لرزد، آن را در هوا نگه ندارید. سعی کنید آرنج خود را روی میز یا صندلی قرار دهید و سر خود را به دست خود نزدیک کنید. همچنین در صورت استفاده از آینه ذره بین میزان لرزش دست شما کمتر می شود و می توانید با دقت مراحل کشیدن خط چشم گربه ای را تماشا کنید. همچنین اگر نمی توانید یک خط مستقیم بکشید ابتدا چند نقطه بکشید سپس این نقاط را به هم وصل کنید.

چگونه از افتادن خط چشم زیر چشم جلوگیری کنیم؟
یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، افتادن خط چشم یا ریمل زیر چشم است. ابتدا سعی کنید بهترین مارک را برای خرید خط چشم مانند مداد بل انتخاب کنید. همچنین اگر پوستتان چرب است حتما پلک هایتان را پاک کنید زیرا خط چشم روی پلک های چرب به سرعت پاک می شود. برای ماندگاری بیشتر خط چشم حتما از پرایمر چشم استفاده کنید. این روش حتی با تعریق نیز ماندگاری خط چشم را افزایش می دهد.

چگونه خط چشم گربه را ست کنیم؟
اگر نمی توانید یک چشم گربه ای همسان برای هر دو چشم بکشید، از کارت یا قاشق استفاده کنید. کارت را گوشه چشم خود قرار دهید و خط چشم را بکشید. این روش به تمیز نگه داشتن خط چشم نیز کمک می کند.

چگونه خط چشم گربه ای بکشیم؟
اگر می خواهید خط چشم گربه ای بلند و تیز باشد، حتما از خط چشم مایع با قلم نوک تیز استفاده کنید. مداد چشم برای کشیدن خط چشم گربه ای بلند و تیز مناسب نیست.

و در نهایت با کمک این مطالب ما به مباحث ذیل اشراف پیدا میکنیم :

آموزش خط چشم گربه ای نازک دخترانه

خط چشم گربه ای جدید
خط چشم گربه ای با قاشق
خط چشم گربه ای به چه چشمی میاد
خط چشم گربه ای برای چشم بادامی
اموزش خط چشم گرافیکی
اموزش خط چشم روباهی
خط چشم گربه ای کوتاه

  1.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

سبد خرید
0 مورد سبد خرید